کد مطلب: 204819
اعتراف به خدمت سردار سليماني به کشور از طريق رسانه سعودي/ گاندو ۳ در وزارت خارجه رو نمايي شد
تاریخ انتشار : 1400/02/06 09:27:20
نمایش : 947
يک فايل محرمانه که به شکلي مشکوک از وزارت خارجه دولت آقاي روحاني به دست رسانه سعودي رسيده است به نوعي حکايت از يک نفوذ سازمان يافته در دستگاه ديپلماسي کشور دارد که يک مصاحبه داخلي وزير خارجه از رسانه هاي ضد انقلاب سر در مي آورد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ يک فايل محرمانه که به شکلي مشکوک از وزارت خارجه دولت آقاي روحاني به دست رسانه سعودي رسيده است به نوعي حکايت از يک نفوذ سازمان يافته در دستگاه ديپلماسي کشور دارد که يک مصاحبه داخلي وزير خارجه از رسانه هاي ضد انقلاب سر در مي آورد.

 
در هر حال اين شکست امنيتي براي دولت روحاني که به قول برخي از کاربران شبکه هاي اجتماعي مي‌تواند سوژه ساخت سريال ضد جاسوسي گاندو ۳ باشد، حاوي نکات جالبي است ظريف در اين فايل مي گويد شهيد سرافراز حاج قاسم سليماني به او اجازه نداده است که ميدان مبارزه با داعش را فداي ديپلماسي کند.
 
اين اعتراف جالب از سوي ظريف به اين معناست که اگر حاج قاسم سليماني ميدان را هم مانند عرصه ديپلماسي به دولت روحاني واگذار مي کرد احتمالاً همان طور که هنوز برجام بعد از هزاران بار نقض و رفت و برگشت همچنان در وين در دست مذاکره هاي نافرجام است ميدان مبارزه با داعش نيز بايد همچنان بعد از سال‌ها ادامه پيدا مي کرد. گرچه برخي کاربران شبکه‌هاي اجتماعي با ظرافت نوشتند که اين سردار سليماني بود که فداي ديپلماسي گاندو پرور شده است.
 
ظريف همچنين ادعا مي کند که براي برخي عمليات هاي مهم نظامي به او از قبل اطلاعاتي داده نشده است فارغ از اينکه اين ادعا چقدر راست يا دروغ است بايد اين سوال را پرسيد که چطور وزارت خارجه اي که يک فايل صوتي مصاحبه محرمانه در آن قابل حفاظت نيست را به شبکه‌هاي سعودي درز مي‌کند مي تواند مورد اعتماد قرار بگيرد و مثلاً به اطلاعات يک حمله سري نظامي از قبل داده شود
 
به نظر مي رسد محتواي فايل منتشر شده توسط شبکه سعودي که به شکل مرموزي از وزارت خارجه ايران با آنها رسيده است از طريق نهادهاي امنيتي و نظارتي حاوي اطلاعات مهمي از شبکه نفوذ در دستگاه ديپلماسي کشور است.
 
با توجه به برخي اخبار مبني بر اينکه مسئولان اين پروژه دو تن از مشاوران ارشد رئيس جمهور هستند، قطعا بررسي آن توسط دستگاه هاي امنيتي مي تواند زوايا و اهداف پشت پرده آنرا در آستانه مذاکرات وين و انتخابات افشا کند.
 
انتهاي پيام؛ 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg